Строителна фирма скъса кабел на ЧЕЗ и остави 1800 клиенти в София без ток

При изкопни дейности строителна фирма скъса кабел, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, и остави 1800 клиенти на компанията без електрозахранване. Засегнати за около 15 минути бяха домакинства и бизнес клиенти в кв. Редута и централна градска част.

 

През първите шест месеца на годината в резултат на несъобразени изкопни и ремонтни дейности на територията, обслужвана от „ЧЕЗ Разпределение“, са регистрирани 102 инцидента със скъсани кабели, в резултат на които е било прекъснато електрозахранването на 193 220 клиенти на дружеството.

 

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 100 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.

 

Пресцентър на ЧЕЗ

публикувано
Август 2018