Плевенска област

Начало » Услуги » Графици » График на планови ремонти » Плевенска област


Плевен


Място Дата Време Обяснение
ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването по празниците
Общо 1100 служители на компанията ще бъдат в аварийна готовност по Коледа и Нова година. 19.12.2014 - 05.01.2015
С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.

Враца


Място Дата Време Обяснение
ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването по празниците
Общо 1100 служители на компанията ще бъдат в аварийна готовност по Коледа и Нова година. 19.12.2014 - 05.01.2015
С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.

Монтана


Място Дата Време Обяснение
ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването по празниците
Общо 1100 служители на компанията ще бъдат в аварийна готовност по Коледа и Нова година. 19.12.2014 - 05.01.2015
С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.

Видин


Място Дата Време Обяснение
ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването по празниците
Общо 1100 служители на компанията ще бъдат в аварийна готовност по Коледа и Нова година. 19.12.2014 - 05.01.2015
С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.

Ловеч


Място Дата Време Обяснение
ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването по празниците
Общо 1100 служители на компанията ще бъдат в аварийна готовност по Коледа и Нова година. 19.12.2014 - 05.01.2015
С цел да предложи максимален комфорт за своите клиенти по време на коледните и новогодишните празници ЧЕЗ преустановява планираните изключвания на електрозахранването за периода от 19 декември 2014 г. до 5 януари 2015 г. На 24 и 31 декември на разположение ще бъдат по 70 аварийните екипа, а в случай на извънредни обстоятелства и природни бедствия компанията може да мобилизира допълнително служители, снабдени с необходимата екипировка за работа при тежки зимни условия.
Специализираното оборудване, с което ЧЕЗ разполага, включва 11 АТВ с допълнителни вериги за сняг, 12 моторни шейни, 50 автовишки, 10 автокрана, 10 багера и високопроходима верижна машина за всякакви терени и сезони. В случай на необходимост компанията има изработени механизми за наем и на допълнителни технически ресурси от външни фирми.
От началото на 2014 г. на разположение на клиентите е уникална за българския пазар функционалност на уебсайта www.cez.bg: Планови ремонти и аварии. Тя дава информация в реално време за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяване на електрозахранването на територията на Западна България. Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали за възникнали аварийни ситуации по всяко време на денонощната гореща телефонна линия 0700 10 010. За улеснение на потребителите и с цел оптимизиране на процеса по обработване на сигналите, компанията препоръчва използването на автоматичното меню за аварии 3, на което клиентите могат да получат по-бързо и ефективно информация във връзка с прекъсването.
Нагоре
Menu:
Търси:

Choose your language: English

главно мореплаване:

  • Обадете ни се0700 10 010денонощна информационна линия
  • (02) 8959 667факс
  • пишете ни

Информация за предстоящи
ремонтни дейности и дейности.

Графици